Η τρίτη γενιά Diablo Supercorsa SP έρχεται και το νέο ελαστικό της Pirelli έχει ήδη εγκριθεί ως αρχικό εξοπλισμό στις τελευταίες εκδόσεις της Ducati. Το νέο Panigale V4 είναι η πρώτη μοτοσικλέτα που είναι εξοπλισμένη εργοστασιακά με το Diablo Supercorsa SP σε μέγεθος – 120/70 ZR17 μπροστά και 200/60 ZR17 πίσω.

Το Diablo Supercorsa SP διαθέτει σχεδιασμό πέλματος, προφίλ και δομή σχεδόν ταυτόσημο με εκείνο των ελαστικών Pirelli που χρησιμοποιούνται σε αγώνες των οποίων οι κανονισμοί απαιτούν τη χρήση αυλακωτών ελαστικών αντί για slick. Η εξέλιξη του SP οδήγησε την Pirelli ως μοναδικό προμηθευτή ελαστικών για όλες τις κατηγορίες FIM World Superbike Championship και ειδικότερα από το Diablo Supercorsa SC. Ο τύπος SC, o οποίος διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις, χρησιμοποιείται από τις κατηγορίες Supersport και Superstock σε όλα τα πρωταθλήματα στα οποία η Pirelli συμμετέχει ως αποκλειστικός προμηθευτής ή στον ανταγωνισμό με άλλους κατασκευαστές ελαστικών.panigale v4

Το πίσω ελαστικό 200/60 ZR17 είναι μια νέα διάσταση στη λίστα των ελαστικών της Pirelli, η οποία όμως χρησιμοποιείται ήδη σε slick ελαστικά στο FIM World Superbike Championship. Η Pirelli αναφέρει ότι το συγκεκριμένο μέγεθος “προσφέρει ένα πραγματικό και σωστό άλμα στον τομέα των ελαστικών σε αγώνες δρόμου”. Σε σύγκριση με το πίσω ελαστικό 200/55 ZR17, το νέο προφίλ είναι 9 mm φαρδύτερο και η συνολική διάμετρος του είναι 16 mm μεγαλύτερη . Μεγάλο μέρος αυτής της διαμέτρου χρησιμοποιείται στην περιοχή του πέλματος. Η αλλαγή της διάστασης σε 200/60 ZR17,  επιτυγχάνει ένα νέο βαθμό πρόσφυσης του ελαστικού στη μέγιστη γωνία κλίσης και, διατηρώντας την ίδια ακτίνα στο κέντρο του προφίλ, το κάνει εξίσου ευέλικτο όπως στην τυπική διάσταση 200/55 .

Η Pirelli αναφέρει ότι το προφίλ του μπροστινού ελαστικού είναι “τέλεια ισορροπημένο για να δουλέψει σε συνδυασμό με το πίσω ελαστικό” και είναι πλέον 2 mm φαρδύτερο από το προηγούμενο 120/70 ZR17. Έχει ένα ελαφρώς  μεγαλύτερο λινό από το ελαστικό προηγούμενης γενιάς. Στόχος αυτής της αλλαγής ήταν η βελτιστοποίηση όλων των χαρακτηριστικών που σχετίζονται με το χειρισμό, όπως η ανατροφοδότηση, η σταθερότητα και η ικανότητα των αναβατών να προβλέψουν το όριο της πρόσφυσης. Τα πλεονεκτήματα από το νέο εμπρόσθιο ελαστικό είναι τα ίδια με αυτά που επιτυγχάνονται στο πίσω μέρος, αλλά με το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι, χάρη στην φαρδύτερη περιοχή επαφής του, εφαρμόζεται λιγότερη πίεση στην ένωση. Επιπλέον, με το νέο προφίλ πλευρικού τοιχώματος βελτιώνεται η διαχείριση της καταπόνησης της δομή του ελαστικού, προσδίδοντας μεγαλύτερη ευελιξία στην επιτάχυνση μετά από μία έξοδο και ενισχύει την πρόσφυση. Ως αποτέλεσμα, το γενικό αίσθημα ασφάλειας και ο βαθμός αντίδρασης που λαμβάνει ο αναβάτης από το μπροστινό ελαστικό,αυξάνονται.

 

Συνοψίζοντας το νέο φάσμα, η Pirelli δηλώνει ότι θεωρεί το νέο Diablo Supercorsa SP προϊόν με ισχυρή ευελιξία και προσαρμοστικότητα. Δεν απαιτεί πολύπλοκη ρύθμιση της μοτοσυκλέτας και προσαρμόζεται εύκολα στις διαφορετικές συνθέσεις και συνθήκες θερμοκρασίας που υπάρχουν σε διαφορετικές διαδρομέ, ισχυρίζεται η Pirelli.

Το Pirelli Diablo Supercorsa SP είναι σχεδιασμένο κυρίως για τους ιδιοκτήτες supersport μοτοσικλετών και γυμνών μοντέλων που αναζητούν ένα ελαστικό που μπορεί να προσφέρει μέγιστες επιδόσεις στο δρόμο και ταυτόχρονα προσφέρει απόδοση σε πίστες αγώνων, δευτερεύουσα όμως απ’ ότι προσφέρεται από αγωνιστικά ελαστικά. “Για το λόγο αυτό, το Diablo Supercorsa SP είναι το ιδανικό ελαστικό για όλους εκείνους που όχι μόνο απαιτούν κορυφαία αγωνιστική απόδοση στο δρόμο αλλά και που αγαπούν ένα γύρισμα στην πίστα χωρίς να χρειάζεται treiler για την μεταφορά της μοτοσυκλέτας μέχρι εκεί ή χωρίς να είναι απαραίτητη η αλλαγή των ελαστικών στην περίπτωση που πάνε ωδικώς μέχρι την πίστα», σχολιάζει η Pirelli.

Οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν το Pirelli Supercorsa SP στα δύο εγκεκριμένα μεγέθη V4 της Panigale από τον Ιανουάριο του 2018. Η σειρά θα ολοκληρωθεί το φθινόπωρο του 2018.

πηγή:tyrepress